Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Måndagssjuk

Publicerad 2008-12-08 12:04:59 i I mitt huvud just nu.

Idag är jag hemma från jobbet på grund av sjukdom.
Igår medan Mickan och Fisen var här så kände jag hur febern började smyga sig på.
När jag slutligen gick och lade mig så hade jag 38 grader trots Ipren.
Så imrose ringde jag och sjukanmälde mig trots att jag varit feberfri hela natten. (jagh ar nämligen vaknat ganska många gånger för att kolla läget).
Lika bra att bli helt frisk innan man ger sig iväg till jobbet.
Det visade sig vara ett smart drag eftersom att jag nu som en och annan gamlig har ont i lederna.
Ledvärk kallas det nog.

Men jag känner mig ganska frisk så imorgon bär det av till jobbet igen om jag inte mår sämre under kvällen.
Fast jag har egentligen inte råd att vara sjuk. Det är farligt att tänka så jag vet, men jag stannade ju hemma idag ändå.

Nu ska jag försöka få i mig något ätbart.

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela