Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ordningen är tillbaka.

Publicerad 2008-08-11 09:48:40 i I mitt huvud just nu.

Idag är kanske 70 % av alla som jobbar här tillbaka från semestern. Det betyder förhoppningsvis att folk ska ut och resa (=jag får boka resor) och att folk ringer (= jag får koppla samtal).
Nyss gick jag för att hämta mig ett äpple och en kaffe. I AllCafé (vår lunchmatsal) sitter ALLA som befinner sig på kontoret. Haha dom måste ha saknat varandra.
Undrar om det är jobbigt att komma tillbaka från semestern. Jag vet inte, jag har inte haft semester än.
Ska prata med Patrik och Mayday om att ta en vecka ledigt i slutet av oktober. Åka till Malmö och stanna 9 dagar. Fira Patriks födelsedag ordentligt och kanske åka iväg på en kort weekend eller liknande. Vi får se. Måste som sagt prata med Patrik först och sen med Mayday om eventuell ledighet.

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2008-08-11 10:09:42

fin blogg, ha en bra dag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela