Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hektisk morgon

Publicerad 2008-08-06 11:22:41 i I mitt huvud just nu.

Jag hatar pendeltåg.
Jag fick springa från Sumpan till posten och sen hit för att kunna öppna växlen i tid. Jag ankom klockan 08.14 till kontoret och eftersom att datorn är så snabb så gick det att öppna i tid.
Mitt pendeltåg var 20 min försenat på grund av elfel. Först så fick vi stå i centralen och efter ca 10 min blev jag frustrerad och skulle gå till tunnelbanan istället.. då hör jag att dom får igång strömmen så jag springer tillbaka och hinner på.
När vi åkt en station händer samma sak igen, men nu måste man vänta för här finns ingen tunnelbana. Lyckligtvis kommer strömmen på efter bara någon minut men då har vi en Arlanda Express som har företräde. Dom hade också haft elfel och flug är viktigare än jobb. Det kan jag faktiskt hålla med om.
Kom iaf hit och har haft ganska fullt upp hela morgonen. Har suttit och bokat resa till Patrik nästa helg.
Det blev ett dyrt kalas må jag säga. Flyger dit och tåg hem = 1300 kr. Sanslöst.
Nu ska jag kolla upp hur man lättast tar sig till Bromma Flygplats från Sundbyberg nästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela