Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Surr.

Publicerad 2008-04-09 22:29:16 i Tänkvärt

Det sitter en humla eller geting utanfor mitt fonster. Jag kan inte se vad det ar, jag har for svaga linser. Och om jag inte hade haft fonstret stangt sa hade jag hort att den surrade. Det ar jag saker pa.

Fick ett mail av Patrik nyss dar han skrev att han pratat med Mags. Hennes plan ar forsenat och hon kommer inte hem forns i morgonbitti klockan 7.10 Hmm.. stackars henne och hennes kompis. Jag och Patrik far helt enkelt vara surrogat-Maggor. (ar en surrogatmamma ratt ord har?)

Idag har jag pa mig en rutig skjorta med knippsknappar (ni vet sanna som man inte stoppar in i hal utan sanna som later knipps nar man trycker ihop dom) och eftersom mina boobs inte ar dom minsta nu fortiden efter att ha spenderat ca 7 mander i detta ohalsosamma landet sa hander det att knapparna oppnas nar jag ror pa mig. Men detta var jag val medveten om i morse och har darfor ett linne ocksa,... iaf sa sitter jag och roar mig med att spanna ut brosten sa att knapparna knapps upp. Ganska underhallande.

Jag har gjort en jattefin parm som har hjalp B att bli mindre hysterisk.
Jag har varit pa topp hela dagen idag for det finns hur mycket som helst att gora!!! Antligen sa slipper jag bona och be om uppgifter.

Fast det e klart att jag tar mig tid att blogga anda, jag vet att vissa kollar min blogg ett X antal ganger om dagen, och henne (dom) vill jag ju inte gora besviken / na.

Snart ar klockan ga-hem-tid och jag ser fram emot ikvall for att jag och Patrik forhoppningsvis ska kolla pa Enchanted, jag har velat se den sen den hade premiar, men det har inte blivit av an.
Fast forst ska vi skriva vara skolgrejer.

Jag har funderat pa en grej sen jag var liten sa om nagon har svaret pa detta beratta garna!

Har man ett oga som man ser med gront/blatt sken och ett som man ser med rott sken? For om jag ligger i sangen och kollar med ett oga i taget sa ger mitt vansteroga mig ett rott sken av det jag ser och mitt hogeroga ett gronblatt sken av allt jag ser. Sa har det varit sa lange jag kan minnas.

Finns det nagon mer an jag som har funderat pa det? Eller har ni inte ens lagt marke till det nagonsin? Patrik fattade inte vad jag pratade om igar alls.. men Sara, du maste val forsta vad jag menar?

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2008-04-10 17:52:26

det är ordentliga priser på ticketserna iallafalll, måste man ju säga... va tkr du om nya albumet då??

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela