Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snart så!

Publicerad 2008-04-29 14:53:27 i I mitt huvud just nu.

Jag har packat ner Jens i en liten lingonsyltburk och stoppat ner hans skål och tillbehör i en påse. Snart ska han få åka buss med mig!
Jens ska nämnligen adopteras bort till AARC. Inte för att vi inte älskar honom längre utan för att vi vill att han ska få fortsätta leva.


Jag har tänkt att min dag idag ska se ut såhär:

  • Jag kommer till AARC (visslandes)
  • Jag fixar och donar för Jens, häller upp vatten i skålen mm.
  • Bläddrar i matbibeln och bestämmer varifrån vi ska beställa mat.
  • Äter maten.
  • Kollar mailen och bloggar lite.
  • Ger M och B varsin chokladkaka.
  • Får en penna och ett kort och ett letter of recomendations.
  • Tack och hej leverpastej!!! (gärna klockan 3)

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-29 15:12:58

Låter som en nice sista dag. Och jag är glad för Jens skull.
Vi slutar idag!!!!

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-29 16:11:41

Helt värt att kolla upp det där med din sladd, kommer förbi senare idag och gör det. Hoppas, hoppas...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela