Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snacka lite med kandisar.

Publicerad 2008-04-22 19:07:23 i I mitt huvud just nu.

Idag har jag ringt till Sverige och pratat med en kandis.
Jag ringde till Orjan fran Rednex for att konfirmera hans email-adress. Han var valdigt trevlig och snacksalig och jag fick lov att prata svenska.
Annars har jag latit J ringa alla samtal och jag antar att hon tycker att jag ar varldens lataste intern men det spelar ingen roll. Hon ska inte anstalla mig sen. Hon gillade min kaka iaf.
M's recension av kakan: "Wow it is like heroin. If chocolate and brownie could have a baby, it would taste like this. And it is like heroin. Yeah."

Ja man far val anta att vara som heroin ar nagot bra.

Hehe.

Jag har nu funderat en stund pa vad jag har kvar att skriva ut och skriva klart till min portfolio och kommit fram till att jag maste uppdatera min resume och skriva en till reflective journal - the end.
Sen tror jag inte att det ar sa mycket mer faktiskt. Ska kolla igenom mappen en gang till for sakerhets skull ikvall och gora ljudklippen som jag kommer att behova anvanda pa presentationen.

Nu vet jag inte vad jag ska gora pa jobbet, alla samtal ar ringda tack vare J.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-22 20:13:37

Lite coolt att snacka med en kändis. Dit jobb verkar inte så dumt trots allt. ;-)
Nu har solen nåt till Dupont också, härligt.
Jag ska jobba med mina cognetiv maps till portfolion och fila mer på presenttaionen sen är jag snart klar....Jippi!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela