Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Obligatorisk facebook-tid.

Publicerad 2008-04-16 16:48:51 i I mitt huvud just nu.

Jag blev nyss tillsammans med mina internvanner tvingad att logga in pa facebook pa arbetstid.
Orsaken till detta var att M hemskt garna vill ha ett AARC network. Sa vi skickade alla varsin ansokan om att fa ga med i det eftersom att det inte finns.. Sa om vi ar manga som gor det kanske dom ordnar ett!
Sa nu vantar vi med spanning pa om dom kommer att fixa det.

Annars har vi mest snackat den har morgonen. Ingen av oss interns har fatt nagot att gora an.
Jag vet inte vad A gor. Gar och graver i arkiveringsfacket och sen kommer hon tillbaka till datorn och gor nagot pa facebook. Undrar om hon forsoker bli kompis med kandisar..

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-16 17:12:01

Facebook jobb, knasigt. Jag har heller inte så mycket att göra. Borde kanske googla....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela