Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Konstigt.

Publicerad 2008-04-07 19:37:26 i I mitt huvud just nu.

Vid den har tiden brukar jag vara vralhungrig. Idag ar jag inte hungrig alls.
Det ar ovanligt tyst pa kontoret ocksa. Det verkar nastan som att alla ar griniga. Det har smittat av sig pa mig. Jag sitter och surar for mig sjalv.
J som ar ny har fatt en uppgift som hon jobbat med sen i morse, nar jag fragade vad det var sa blev jag forst avundsjuk, men nu ar hon tvungen att ringa massa folk sa nu ar jag glad att jag slapp i stallet.
A sitter och smaskar pa en macka. Smaskar ordentligt, jag hor varje tugga...
B agnar sig at att strimla papper typ sa det later det ocksa. M sitter inne pa sitt kontor. Han har nog aldrig tidigare varit sa tyst.
Jag sjalv sitter och surar som sagt. Det ar kallt ute och ingen musik ar pa. Jag tanker kanske satta i min iPod och lyssna pa Hakan, men da kommer dom andra inte fatta vad han sjunger.

Emelia ar sjuk och har en nedrakning pa sin sida (vad ar adressen dit nu igen?) och jag vet inte.
\Nej det ar inte bra just nu. Jag maste kanske ata sa att jag far lite energi.. fast jag ar inte hungrig.

Inatt dromde jag att jag hade klamydia. Var helt paranoid pa morgonen. Tur att det var en drom.
Kanske inte passar att skriva det har, men va fan.

Det ar en san dar dag idag nar jag helst skulle stanna hemma under tacket och kolla pa nagon overdrivet tjejig film och bara slosa bort hela dagen.
Men icke sa Nicke. Jag sitter har och jobbar. Jag jobbar faktiskt pa bra idag. Jag har en del att gora. Det ar bra. Jag gillar att ha saker att gora. Dels for att det ar kul och dels for att dagen gar snabbare da.

Ibland undrar jag vad jag vantar pa. Pa jobbet vill jag att dagen ska ga sa fort som mojligt (har alltsa, inte pa mitt forra jobb, det gillade jag for att det var kul och for att man hade saker att gora hela tiden, da langtade jag sallan hem) och nar jag kommer hem sa ar det som att man bara ater och gar och lagger sig... eller alltsa. Jag ar nojd med min tillvaro efter jobbet men nej det gar inte att forklara.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-07 21:47:01

Det är kontigt hur snabbt surhet smittar. Men så är det ju sådant väder idag. Jag har sett på gilmore girls och har fortfarande inte kommit på vad jag kan äta, jobbigt. Här är länken till min nedräkning.http://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=a&year=2008&month=5&day=5&hour=11&p0=239
See ya, Tre!

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-07 21:47:42

Det är kontigt hur snabbt surhet smittar. Men så är det ju sådant väder idag. Jag har sett på gilmore girls och har fortfarande inte kommit på vad jag kan äta, jobbigt. Här är länken till min nedräkning.http://www.timeanddate.com/counters/fullscreen.html?mode=a&year=2008&month=5&day=5&hour=11&p0=239
See ya, Tre!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela