Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kom igen!

Publicerad 2008-04-16 19:43:24 i I mitt huvud just nu.

Imorse nar jag stod och speglade mig kom jag pa att jag skulle googla pa en grej.
Jag tankte da att jag inte behovde skriva upp det eftersom att jag skulle komma ihag det. Men jag har totalglomt vad det var. Nu ar jag lite ledsen eftersom att det var nagot riktigt bra.

Jag har fatt en uppgift som formodligen kommer ta ett tag. Hoppas att jag kan fortsatta jobba med det resten av tiden, for det ar iaf nagot att ha som evidence.

Evelina jag ar trott pa att du blogg-strejkar!

Det ar jattefint vader ute och jag vill ut och hoppa och leka i solen. Imorgon ska jag Mags och Patrik cykla Mount Vernon runt eller liknande. Jag har planerat att jag ska ha grona shorts och vitt linne sa att jag blir riiiktigt solbrun.

Jag gav nyss B min final evaluationlapp och det kandes lite tragiskt. A passade ocksa pa att ge henne sin da, hm. Hon vagade nog enbart for att jag gjorde det. Hon ar lite sniiky.

Ska jobba pa att hitta saker att skriva ut nu tankte jag. Jag maste forbereda min portfolio.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-16 20:12:30

Vad kul att cykla Mt Vernon runt eller liknande, det är ju så härligt och vackert där ute! Jag och Eve ska ut till Walmart och Potomac Mills en sista gång för shopping.
Var precis ute på lunchen och upptäckte nya saker i Dupont, jag älskar vädret!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela