Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kaffepaus.

Publicerad 2008-04-08 17:47:59 i I mitt huvud just nu.

Idag hade jag med mig svenskt kaffe till jobbet.
Jag sitter och avnjuter det just nu. Jag ska borja ha det varje dag fran och med nu!
(Om jag far ta sa mycket for Patrik, det ar hans ocksa).

Igarkvall at jag 12 bitar sushi och jag var matt anda fram till imorse.
Familjen Akesson / Hansson aker hem idag sa igar var vi och lastade av lite vasko (42kg) som dom ska fa ta med sig hem.. nastan bara Patriks grejer. Lite jeans och bocker och en vinterjacka fick jag med.. men jag ska vara glad for att jag fick lite iaf!

Dom at kinamat och drack enorma drinkar, men jag var fortfarande matt sa jag tog bara en bubbelvatten.
Sen var det vinkivink och en mamma som inte ville slappa taget om sin son... och nar vi kom hem sa kollade vi pa Run Fat Boy, Run. Mycket underhallande film som jag verkligen gillade!

Idag har jag haft fullt upp med parmutskick. Jag har gjort en till parm nu. Det skulle man ju kunna kalla bevis om man vill.. men jag kan inte ta med dom hem for det ar kofidensiell information.. sa nej.

Nu ska jag jobba vidare! Med gladje i orden :)

Min syster fyller 23 ar idag, det bertyder att hon snart ar 25 vilket betyder att jag ocksa ar gammal eftersom att jag bara ar ett ar yngre an henne. Hon blev jatteglad nar jag ringde :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela