Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Helt enligt planerna.

Publicerad 2008-04-29 17:25:21 i I mitt huvud just nu.

HIttills har dagen gatt enligt planerna.
Jag har inte jobbat alls, forutom att jag googlat lite pa vissa artister for att forsoka hitta deras fodelsedagar.
Det ar inte sa anstrangande.
Jag har bestamt att vi ska bestalla mat fran King Street Blues och jag ska prova deras Ceasarsallad for att se om nagon kan sla Cosi's. Den ar verkligen superduper!

Det ar lite lustigt att titta ut genom fomstret for pa ena sidan (vanster) ar edt bla himel och sol och pa andra sidan (hoger) ar det nastan regnmoln.

L blev fruktansvart glad over att jag bestamt mig for att ge dom fisken. Hon sa att det var en fin gest och mycket djurvanligt! Hah!

Nu ska vi nog ringa och bestalla. Jag kommer ihag i gymnasiet nar vi at pa  Kleins Kinky Corner och man alltid villa vara "den". Idag kommer jag definitivt att vara "den".

Fast nu kommer AB, Jenny, Johanna och Karro saknas.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-29 17:39:11

Skönt att allt går enligt planerna, det gör det här med. Har översatt färdigt mejl nu, och lämnat dem på Dr. Ishaqs skrivbord. Snart kan jag gå hem!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela