Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Freeedag :)

Publicerad 2008-04-04 14:54:06 i I mitt huvud just nu.

Äntligen fredag!
Jag är så lycklig.

Inatt sov jag hemskt dåligt, jag drömde mardrömmar hela natten. Det är dåliga vibbar i vårt sovrum. Jag har drömt mardrömmar 90% av alla nätter sen vi flyttade hit.
Den i natt handlade om att jag var skottskadad och behövde åka till sjukhuset (i helikopter givetvis) men jag hade inte råd att göra det eftersom att jag är i USA. Men jag ringde mamma och bad om att hon skulle ge mig pengar och det gjorde hon och så var jag på sjukan och så behövde jag inte bli omhändertagen. Jag fick plåster och så tvättade jag håret för att det var helt blodigt.
Vi åkte in på AARC med helikoptern och där var Carmen (från lobbyn i Hamptons) och så var det massa blodiga människor inne på toan (som var toan från skolan) och sen så slutade det med att Annbritt och Patrik satt med i helikoptern och hade packat en väska till mig med rena kläder och sånt. Och Annbritt tyckte att dom skulle ha med klackskor, men Patrik tyckte att jag skulle ha mjuka skor eftersom att han packat med mjukisbyxor... så jag kunde ju inte gå i klackisar och mjukisbyxor...
Kanske inte låter så läskigt men det var det.

Jag tror att drömmen inehöll så gott som allt från gårdagen. Jag tror att den betyder att jag har ont om pengar (att jag ber mamma om dom) men att mina kompisar (Annbritt som symbol) och min kille (Patrik) faktiskt bryr sig om mig och att dom kommer ställa upp även om jag är skottskadad.

Oj nu är det brått. Jag måste åka till jobbet!

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-04 16:25:55

Du Tre,
Förstår inte riktigt det där med att din dröm innhöll så gott som allt från gårdagen, på vad sett fick du igår veta att ina kompisar och din kille skulle ställa upp även om du är skottskadad?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela