Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fredag igen :)

Publicerad 2008-04-11 16:23:32 i I mitt huvud just nu.

Vissa dagar, som idag, ar sanna dagar da jag alskar mitt internship!
Imorse mottes jag av en glad B som sa att dom bjuder pa lunch idag (mer av en tradition nu for tiden pa fredagar) och sen gav hon mig en hel hog av saker att gora!
Jag kommer med andra ord ha fullt upp hela dagen. Bra!

Idag ar det varmt ute ocksa sa jag har klannig pa mig och mar som en prinsessa.
igar somnade jag i solen pa balkongen, jag hade lagt ut en filt och lag i shorts och bh och solade ryggen. Mycket skont, men pa eftermiddagen sa jag fick inte mycket farg. Jag ar glad att jag inte brande mig :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2008-04-11 16:59:06

jag alskar vadret! =) du ska fa tillbaka hakan idag efter jobbet!

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-11 18:16:33

Jag älskar också solen! Men dum som jag är ska jag ju åka till kylan den här helgen ;-) Hoppas värmen håller i sig de närmast tre veckorna nu bara.....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela