Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

En forenkling till Sara :)

Publicerad 2008-04-15 21:09:12 i Fakta

Emmis = Emelia.
Paddan = Patrik.
Myggan = Maggan.
Sara = Syrsan (Det kom jag pa nu)
Tre = Petra (inget rimmar typ pa Petra sa Emmis kom pa: Petra-Tetra- Tra ar inte bra = Tre)

Att hamta pa flygplatsen skulle kunna vara Paddan :)

Det ar hemst viktigt att vi anvader oss av dessa smeknamn sa att dom sprider sig. Och jaa det var jag som kom pa Emmis, men jag borjade med att overtala Tetts att saga Emmis, sa egentligen har hon hetat det ett tag...

Hoppas att det blir lattare nu. Lycka till :)

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-16 15:22:36

Du, Tre,
jag tror inte på att du verkligen kallar Patrik för paddan.
Haha, fast jag gillar namnen. Är dock nöjd med att få vara Emmis och inget av de andra....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela