Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dagen ar kommen.

Publicerad 2008-04-01 16:05:51 i Fakta

Idag har jag deklarerat! For forsta gangen pa fyra ar far jag tillbaka pengar!
3363kr till och med!! Och i och med att jag har deklarerat nu sa borde jag fa dom lagom till midsommar.

Forsta april idag och jag ringde Helis och sa att jag har fatt forlangt VISA med tva mander och ska stanna till i juli.

Fast jag kunde inte halla mig speciellt lange utan sa: "Aprill, april" nastan pa en gang!

Hon sa da att Hakans biljetter ar slutsalda, vilket dom adlrig varit forut. Fast det kan ha att gora med att han spelar pa fryshusets arena eller nagot.
I don't mind, jag ar anda inte hemma da.

Nu ska jag jobba.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-04-01 16:32:55

Aha, det är allti dså härligt att få tillbaka pengar. Det är det bästa.
Så grattis då!

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-04-01 17:45:23

Visste du att han skulle komma på besök?
Och var det inte märkligt att få besök av någon du knappt vet vem dte är?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela