Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ar det pa vag att vanda?

Publicerad 2008-04-16 15:49:32 i I mitt huvud just nu.

Imorse hade jag ett meddelande pa min telefonsvarare. Det var fran ett stalle dar jag sokte jobb igar! Sa jag ringde upp och har nu en intervju inbokad till den 12:e maj!
Kanns bra, jag vet ju inte om jag far det, men det kanns bra att iallafall nagon har hort av sig! Jag har ju sokt minst 20 jobb sa det var pa tiden.

Jag tror att paven var pa Mariott i morse.
Patrik sa att det var massor av poliser och man i pave-hattar. Jag sag inte dom, men jag sag typ tusen poliser lamna stallet.

Nu ska jag jobba. Maste saga till om brevet ocksa.

Kommentarer

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-16 15:56:20

Jag såg poliserna, me inte kan påven varit där? Eller jo kanske, han är ju trots allt i området. Coolt.
Grattis till att ha en intervju! SKönt.
Nej, den här gången var dte inte gratisbio, men vi fick ju gratispopcorn:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela