Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Antligen lite SOL :)

Publicerad 2008-04-09 21:10:01 i I mitt huvud just nu.

Idag har det klarnat upp och blivit varmt igen! Kanns underbart.
Jag och Patrik var och kakade lunch pa Wendys. FY vad gott!! Smakade som korvkioskhamburgare :)
Emelia har totalfel nar hon sager att det ar ogott.

Nar jag kom tillbaka efter lunchen var min dator upptagen av datakillen R. Han hade sin egen och min och "eftersom att han kostar mer an mig" sa fick jag helt enkelt sitta och vanta tills han var klar. Jag arkiverade lite och at en glass och en timme senare kunde jag antligen aterga till mitt jobb.. Det kandes som att han inte brydde sig ett skit om att jag ocksa jobbar, bara han fick sitt gjort. Hemskt respektlost.

Imorgon ar det torsdag = skola. Jag ska skriva en reflective journal ikvall, har haft sa fullt upp de senaste tva veckorna att jag liksom har glomt bort det.
Maggans kompis kommer idag ocksa. Jag och Patrik skrev en fin lapp till henne i morse sa att hon ska kanna sig valkommen, Maggan kommer namnligen hem sist ikvall eftersom att hon har fatt avnjuta en halv vecka i solen i San Diego!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2008-04-09 21:19:35

ska vi döda skolan?

Postat av: Tetts

Publicerad 2008-04-09 21:39:09

Visst är det fint väder, jag sitter på balkongen och skriver! Hallelujaaa moment som kirsti skulle sagt.

Postat av: Emmis

Publicerad 2008-04-09 21:53:57

Seiöst, Wendys smakar inte som korvkiosk hamburgare!
Jag är arg på gmail, för jag få inte skicka mejl, för jag har tydligen skickat för många. Så störigt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela